Ogórki z twarożkiem

Ogórki z twarożkiem

Składniki:
  • Ogórki gruntowe – 2 duże 
  • Twarożek JOGO – 100 g 
  • Rzodkiewka – 1 szt 
  • Koperek i szczypiorek – do smaku 
  • Jogurt grecki JOGO – 1 duża łyzka 
  • Sól i pieprz mielony – do smaku

Przygotowanie:

Ogórki umyć, ale nie obierać ze skórki. Pociąć ogórki na cienkie podłużne plastry, a zieleninę i rzodkiewkę opłukać i drobno posiekać. Twaróg przełożyć rozdrobnić widelcem w misce, dodać jogurt, posiekaną zieleninę i rzodkiewkę, wymieszać. Doprawić do smaku solą i pieprzem. Na desce ułożyć plastry ogórka, na każdym nałożyć po czubatej łyżeczce masy serowej.Zwinąć ogórki tak, aby masa nie wyszła bokiem, spiąć wykałaczkami i ułożyć na talerzu.

Smacznego i świeżego śniadania życzy JOGO!

Sprawdź inne przepisy:


Mini serniczki

Mini serniczki

Składniki:

 (na ok. 12 sztuk)

  • Ciasteczka maślane lub herbatniki – opakowanie 150 g 
  • Masło JOGO – 100 g 
  • Zmielony twaróg JOGO – 500 g 
  • Cukier – 150 g 
  • Cukier wanilinowy – 1 łyżeczka 
  • Mąka pszenna – 1 czubata łyżka 
  • Białko jajka – 1 szt. 
  • Truskawki do dekoracji – 6 dużych owoców

Przygotowanie:

Ciasteczka maślane bądź herbatniki pokruszyć, wymieszać z wcześniej roztopionym masłem, wyłożyć do papilotek, uklepać. Twaróg bardzo dobrze wymieszać lub zmiksować z cukrem, cukrem wanilinowym, mąką i białkiem. Masę wyłożyć na ciasteczka, w środek wcisnąć połówkę truskawki. Wstawić do nagrzanego  do 180 stopni piekarnika, natomiast zaraz po wstawieniu do piekarnika obniżyć temperaturę do 120 stopni, piec przez około 25 minut. Wyjąć z piekarnika i ostudzić. Można jeść po wystudzeniu lub po schłodzeniu w lodówce (wówczas masa będzie bardziej zwarta).Życzymy słodkich i romantycznych Walentynek!

 

Sprawdź inne przepisy:


Pasta twarogowa z ogórkiem kiszonym

Pasta twarogowa z ogórkiem kiszonym

Składniki:
  • Twarożek wiejski JOGO – 250g
  • Ogorki kiszone – 4 małe
  • Jogurt naturalny JOGO – 1 łyżka
  • Sól i pieprz do smaku

Przygotowanie:

Twarożek przełóż do miseczki i dodaj pokrojone w plastry ogórki kiszone. Dodaj łyżkę jogurtu naturalnego, dopraw solą i pieprzem, wymieszaj całość.
Podawać z pieczywem lub jako przekąskę na drugie śniadanie.
Życzymy smacznego!

Sprawdź inne przepisy:


Zapiekanka twarogowa z warzywami

Zapiekanka twarogowa z warzywami

Składniki:
  • Twaróg półtłusty w folii JOGO – 250g
  • Warzywa świeże lub mrożone, takie jakie mamy w domu, np marchewka,  groszek i brokuły – 250g
  • Olej – 1 łyżka
  • Jajko – 1 szt
  • Cebula – 1 mała
  • Przyprawy i sól do smaku
  • Odrobina masła JOGO do posmarowania formy
  • Odrobina zieleniny i łyżka śmietany czy jogurtu JOGO do dekoracji.

Przygotowanie:

Na rozgrzaną patelnię wylewamy olej i podsmażamy cebulkę wraz z warzywami. Pod koniec smażenia można dodać przyprawy. W osobnej misce mieszamy jajko z twarogiem, dodajemy warzywa i mieszamy. Formę żaroodporną smarujemy masłem i wykładamy do niej masę twarogową. Pieczemy w piekarniku, nagrzanym do 180 stopni przez około 20-30 minut.
Podawać z odrobiną zieleniny lub że śmietaną czy jogurtem naturalnym JOGO.
Smacznego!

Sprawdź inne przepisy:


Pasta twarogowo-pomidorowa

Pasta twarogowo-pomidorowa

Składniki:

 

  • Twarożek wiejski Jogo – 250g
  • Pomidory suszone, odsączone z oleju – 5 szt.
  • Jogurt naturalny JOGO – 3 łyżki
  • Bazylia suszona – 1 łyżeczka
  • Czosnek suszony lub świeży starty – 1 łyżeczka
  • Sól i pieprz do smaku

Przygotowanie:

Wszystkie składniki zblendowac razem na gładką masę, doprawić solą i pieprzem do smaku.
Podawać na toście lub bułeczce jako kanapkę.
Życzymy smacznego!

Sprawdź inne przepisy:


Tarta z łososiem

Tarta z łososiem

Składniki:
  • Ciasto francuskie – 1 opakowanie.
  • Jajka – 5 szt
  • Śmietana JOGO – 0,5 szklanki
  • Ser twarogowy JOGO – 1 opakowanie
  • Musztarda Dijon – 1 łyżka
  • Gałka muszkatołowa, sól, pieprz – do smaku
  • Szczypiorek – 1 nieduży pęczek
  • Łosoś – puszka
  • Ser żółty – 150 g
  • Szpinak – 100 g

Przygotowanie:

Ciasto francuskie rozmroź zgodnie z instrukcją na opakowaniu, rozwałkuj i włóż do formy do pieczenia. Podpiecz je przez około 5 minut w piekarniku, nagrzanym do temperatury 180 stopni.
W oddzielnej misce ubij jajka z musztardą, śmietaną i przyprawami.
Łososia z puszki bez zalewy rozgnieć widelcem, wyłóż go na spod podpieczonej tarty, posyp szczypiorkiem oraz serem. Zalej całość masą jajeczną. Piecz przez około 40 minut w temperaturze 180 stopni.
Smacznego!

Sprawdź inne przepisy:


Twarogowe kulki mocy

Twarogowe kulki mocy

  • Twaróg półtłusty lub tłusty JOGO – 200 g;
  • Jajko – 1 szt.;
  • Cukier – 150 g;
  • Mąka – 250-300 g;
  • Szczypta soli;
  • Masło JOGO – 100 g;
  • Proszek do pieczenia – 2 łyżeczki.;
  • Cynamon 1 łyżeczka.;
  • Jabłka – 2 szt.

Przygotowanie:

Za pomocą blendera przecieramy twaróg z cukrem, solą, jajkiem oraz masłem. Odrobinę cukru zostawiamy do wymieszania z cynamonem i posypania przed pieczeniem. Dodajemy połowę mąki wraz z proszkiem do pieczenia. Mieszamy wszystko do uzyskania gładkiej masy. Jabłka obieramy, pozbawiamy pestek, kroimy w drobną kostkę i dodajemy do ciasta, mieszamy bardzo dokładnie. Dodajemy pozostałą mąkę, zagniatamy ciasto. Formujemy z niego 16 kulek, które obtaczamy w mieszance cukru i cynamonu. Wykładamy kulki na pergaminie i wstawiamy do nagrzanego do 180 stopni piekarnika na około 25-30 minut.
Podajemy ciasteczka do kawy lub herbaty. Smacznego!

Sprawdź inne przepisy:


Makaron z serem twarogowym

Makaron z serem twarogowym

  • Makaron (najlepiej świderki, ale może być każdy kształt) – ilość na 2 porcje to około 15 dag suchego makaronu.
  • Ser twarogowy półtłusty JOGO – opakowanie 250 g
  • Masło JOGO do smażenia – około łyżki (ok. 2 dag)
  • Cebula – 1 średnia
  • Szczypiorek – nieduży pęczek
  • Sól, pieprz lub inne przyprawy do smaku

Przygotowanie:

Makaron gotujemy w wodzie do stanu al dente według instrukcji na opakowaniu.

Na patelni roztapiamy masło, na którym smażymy cebulę tak, aby uzyskała złocisty kolor. Widelcem trochę ugniatamy twaróg i wkładamy go na patelnię, smażymy cały czas mieszając. Kiedy się trochę zacznie topić i połączy z cebulą, dodajemy szczypiorek i odcedzony makaron. Przez kilka minut mieszamy, dodajemy sól, pieprz i ulubione przyprawy.

Wykładamy na talerz, dodatkowo dekorujemy odrobiną szczypiorku.

Smacznego!

Sprawdź inne przepisy:


Twarożek ze szczypiorkiem i rzodkiewką

Prosty przepis na twarożek ze szczypiorkiem i rzodkiewką

 

Składniki:
  • Rzodkiewki
  • Szczypiorek
  • Twaróg JOGO
  • Śmietana 18% JOGO
  • Sól

Przygotowanie:


Z rzodkiewek odkroić końcówki, drobno pokroić lub zetrzeć na tarce o grubych oczkach, dodać posiekany Szczypiorek. Twaróg JOGO rozgnieść widelcem, dodać kilka łyżek śmietany JOGO 18%. Posolić, dodać ulubione przyprawy rozgnieść na dość gładką masę, następnie dodać szczypiorek i rzodkiewkę. Możemy podawać taki twarożek na dowolnym pieczywie, dekorując szczypiorkiem lub świeżym pomidorem , albo jako dodatek do jajecznicy czy farsz do naleśników.

Życzymy smacznych śniadań!

Sprawdź inne przepisy:


Kolorowe kanapeczki z twarożkiem JOGO

Kolorowe kanapeczki z twarożkiem JOGO

Składniki:
  • Twarożek wiejski luksusowy JOGO
  • pomidorki koktajlowe
  • pieczywo pełnoziarniste
  • szczypiorek
  • natka pietruszki
  • sól
  • pieprz

Przygotowanie:

Pokrojone pieczywo posmarować Twarożkiem wiejskim luksusowym JOGO, obłożyć kanapeczki pomidorami, posypać grubo krojonym szczypiorkiem i ozdobić natką pietruszki – pieprz i sól wedle uznania. Smacznego!